龔SIR Q & A
Q47481:
你好,老師,你好,睇了fb,有幾年????本人50歲,一家四口,股票倉持股最長有8年,請問持股比例有冇問題或有加入其他行業股,可以繼續持倉10年。
700、1810、2269、6618、3690、1211、9660、1918。
龔成老師︰
你持股以質素計,不是無素,其實不少都係有長線投資價值。但有所配置上問題,你必需要調整。
以你50歲年齡,其實要..
Q47461:
老師,點解你唔建議我地炒期指,靜係見你叫我地買優質股?
龔成老師:
因為期指這類工具,散戶好難賺錢,期指是一個零和市場,散戶無得同大戶鬥。
反而股票市場並不是零和,當優質企業價值向上,股價的確會向上,大家都能賺錢,所以散戶投資股票,贏面會較大!
------------------------------------------------
..
Q47441:
hello 龔sir,
你嘅第一本書「圖解股票小百科」,我睇咗差唔多有100頁。當中有D問題唔係好明白。但我想等我睇完晒成本書後,綜合我嘅疑問一次過再請教你。
我今日嘗試去計劃我嘅投資組合,想請你比一個意見:
A) 每月投資本金二萬蚊港幣
B) 證券公司:富途牛牛
C)投資金額模式:月供
D)長期投資,以三年起月供為基礎
E)投資組合..




