Find us on Facebook
Hot Topics

龔SIR Q & A

【龔成問答信箱】(Q47481-Q47500)
Q47481: 你好,老師,你好,睇了fb,有幾年????本人50歲,一家四口,股票倉持股最長有8年,請問持股比例有冇問題或有加入其他行業股,可以繼續持倉10年。 700、1810、2269、6618、3690、1211、9660、1918。 龔成老師︰ 你持股以質素計,不是無素,其實不少都係有長線投資價值。但有所配置上問題,你必需要調整。 以你50歲年齡,其實要..
【龔成問答信箱】(Q47461-Q47480)
Q47461: 老師,點解你唔建議我地炒期指,靜係見你叫我地買優質股? 龔成老師: 因為期指這類工具,散戶好難賺錢,期指是一個零和市場,散戶無得同大戶鬥。 反而股票市場並不是零和,當優質企業價值向上,股價的確會向上,大家都能賺錢,所以散戶投資股票,贏面會較大! ------------------------------------------------ ..
【龔成問答信箱】(Q47441-Q47460)
Q47441: hello 龔sir, 你嘅第一本書「圖解股票小百科」,我睇咗差唔多有100頁。當中有D問題唔係好明白。但我想等我睇完晒成本書後,綜合我嘅疑問一次過再請教你。 我今日嘗試去計劃我嘅投資組合,想請你比一個意見: A) 每月投資本金二萬蚊港幣 B) 證券公司:富途牛牛 C)投資金額模式:月供 D)長期投資,以三年起月供為基礎 E)投資組合..

Copyright © 2026 龔成老師|致富平台
All rights reserved.